
Під терміном Автоматизація обліку слід розуміти перехід
підприємства до ведення своїх бізнес-процесів і обліку за допомогою обчислювальної техніки.
Комплексна автоматизація обліку дозволяє у відносно
короткі терміни отримати позитивний результат.
Автоматизація ділиться на:
Впровадження
Супровід
ВПРОВАДЖЕННЯ необхідно, якщо облік ведеться вручну або потрібно змінити облікову систему в силу її недоліків.
СУПРОВІД необхідно, якщо вже використовується
програма для ведення обліку, але потрібно оптимізувати роботу системи
і організувати її регулярне обслуговування для підтримки поточного законодавства і мінливого бізнес середовища.
Супровід необхідно:
Для підтримки системи в актуальному стані відповідно до законодавства;
Для усунення поточних неполадок викликаних роботою техніки, мереж та іншого ПО;
Для реалізації поточних доробок в системі, які дозволять використовувати її більш ефективно.
Перелік наших послуг по автоматизації обліку:
Консультації по вибору програмного забезпечення
Початкове налаштування програми під специфіку підприємства (Впровадження)
Обмін даними програми та іншого ПО (Кліентбанк, АВК, СКАРБ ...)
Підключення до системи торгового обладнання
Вивантаження звітності в державні органи в електронному форматі
Захист інформації
Збільшення швидкості роботи
Налаштування доступу з будь-якої точки світу (віддалений офіс)
Налаштування розподілених баз даних і обміну між ними
Інші доопрацювання за бажанням клієнта ...
Порядок роботи з клієнтами:
- Разові замовлення на виконання робіт;
- Договір з абонентського обслуговування;
1) - Разові замовлення на виконання робіт використовується як при
Впровадженні, так і при Супроводі. Відповідно до цього договору вартість робіт визначається за
кожну відпрацьовану годину фахівця в залежності від місячного обсягу робіт.
При виконанні робіт в області та віддалених
районах міста вартість робіт обмовляється окремо. Роботи виконуватися за встановленим графіком,
а якщо його немає, фахівець приступає до роботи не пізніше 1-3 робочих днів з дня отримання заявки.
В окремих випадках клієнту необхідно терміново виконати певну разову роботу протягом двох
трьох годин, в таких ситуаціях ми виділяємо спеціаліста за умови доплати за терміновість.
2) - Договір на абонентське обслуговування необхідний в разі, коли необхідно супровід
вже налагодженої системи. За даним Договором клієнту виділяється фіксована кількість годин на місяць і
встановлюється ПІЛЬГОВА ставка за 1 годину - це становить абонентську плату. Перевагами даного
договору для Вас є:
|
Миттєва реакція фахівця по першому дзвінку клієнта;
Знижена вартість години роботи нашого фахівця;
Немає необхідності в штатному фахівці, який обходиться набагато дорожче і може бути відсутнім на робочому місці, наприклад через хворобу;
Клієнт завжди знаходиться в курсі всіх новинок і оновлень, які відстежуємо ми.
|
Замовлення і виконання робіт через Інтернет відбувається наступним чином, Ми:
|
Отримуємо технічне завдання по email, телефонами або з сервера зберігання файлів
Оцінюємо обсяги, вартість і терміни робіт
Погоджуємо вартість і терміни робіт з клієнтом
Виставляємо рахунок і отримуємо передоплату
Виконуємо роботу за допомогою засобів віддаленого доступу на комп'ютерах клієнта або на нашій техніці, пересилаємо і встановлюємо її замовнику
|
Даний механізм виконання робіт найбільш ефективний так як дозволяє в найкоротші терміни виконати заявку клієнта.
Шановні клієнти, якщо у Вас ще залишилися питання телефонуйте, і пишіть Нам.
Завжди будемо раді Вам допомогти!