Автоматизація обліку


       Під терміном Автоматизація обліку слід розуміти перехід підприємства до ведення своїх бізнес-процесів і обліку за допомогою обчислювальної техніки. Комплексна автоматизація обліку дозволяє у відносно короткі терміни отримати позитивний результат.

Автоматизація ділиться на:

  • Впровадження
  • Супровід


  • ВПРОВАДЖЕННЯ необхідно, якщо облік ведеться вручну або потрібно змінити облікову систему в силу її недоліків.

    СУПРОВІД необхідно, якщо вже використовується програма для ведення обліку, але потрібно оптимізувати роботу системи і організувати її регулярне обслуговування для підтримки поточного законодавства і мінливого бізнес середовища.



          Супровід необхідно:

  • Для підтримки системи в актуальному стані відповідно до законодавства;
  • Для усунення поточних неполадок викликаних роботою техніки, мереж та іншого ПО;
  • Для реалізації поточних доробок в системі, які дозволять використовувати її більш ефективно.


  •       Перелік наших послуг по автоматизації обліку:

  • Консультації по вибору програмного забезпечення
  • Початкове налаштування програми під специфіку підприємства (Впровадження)
  • Обмін даними програми та іншого ПО (Кліентбанк, АВК, СКАРБ ...)
  • Підключення до системи торгового обладнання
  • Вивантаження звітності в державні органи в електронному форматі
  • Захист інформації
  • Збільшення швидкості роботи
  • Налаштування доступу з будь-якої точки світу (віддалений офіс)
  • Налаштування розподілених баз даних і обміну між ними
  • Інші доопрацювання за бажанням клієнта ...


  •       Порядок роботи з клієнтами:
    1. Разові замовлення на виконання робіт;
    2. Договір з абонентського обслуговування;
    1) - Разові замовлення на виконання робіт використовується як при Впровадженні, так і при Супроводі. Відповідно до цього договору вартість робіт визначається за кожну відпрацьовану годину фахівця в залежності від місячного обсягу робіт.
           При виконанні робіт в області та віддалених районах міста вартість робіт обмовляється окремо. Роботи виконуватися за встановленим графіком, а якщо його немає, фахівець приступає до роботи не пізніше 1-3 робочих днів з дня отримання заявки. В окремих випадках клієнту необхідно терміново виконати певну разову роботу протягом двох трьох годин, в таких ситуаціях ми виділяємо спеціаліста за умови доплати за терміновість.


    2) - Договір на абонентське обслуговування необхідний в разі, коли необхідно супровід вже налагодженої системи. За даним Договором клієнту виділяється фіксована кількість годин на місяць і встановлюється ПІЛЬГОВА ставка за 1 годину - це становить абонентську плату. Перевагами даного договору для Вас є:
  • Миттєва реакція фахівця по першому дзвінку клієнта;
  • Знижена вартість години роботи нашого фахівця;
  • Немає необхідності в штатному фахівці, який обходиться набагато дорожче і може бути відсутнім на робочому місці, наприклад через хворобу;
  • Клієнт завжди знаходиться в курсі всіх новинок і оновлень, які відстежуємо ми.


  • Замовлення і виконання робіт через Інтернет відбувається наступним чином, Ми:
  • Отримуємо технічне завдання по email, телефонами або з сервера зберігання файлів
  • Оцінюємо обсяги, вартість і терміни робіт
  • Погоджуємо вартість і терміни робіт з клієнтом
  • Виставляємо рахунок і отримуємо передоплату
  • Виконуємо роботу за допомогою засобів віддаленого доступу на комп'ютерах клієнта або на нашій техніці, пересилаємо і встановлюємо її замовнику
  • Даний механізм виконання робіт найбільш ефективний так як дозволяє в найкоротші терміни виконати заявку клієнта.



    Шановні клієнти, якщо у Вас ще залишилися питання телефонуйте, і пишіть Нам.
    Завжди будемо раді Вам допомогти!


    Корисно знати (на ):
    Індекс інфляції за травень 2021: 1,013
    Мінімальна ЗП: 6000 грн.
    Прожитковий мінімум для працездатних: 2270 грн.
    Ставка ПДФО: 18%
    Поріг застосування пільги з ПДФО: 3180 грн.
    Податкова соціальна пільга: 1135 грн.
    Ставка військового збору: 1,5%
    Мінімальна база ЄСВ: 6000 грн.
    Максимальна база ЄСВ: 90000 грн.
    Основна ставка ЄСВ: 22,0%
    Облікова ставка НБУ: 7,5%

    1С Миколаїв

    послуги 1С, оновлення 1С, супроводження 1С, угода 1С, підтримка 1С, установка 1С.

    BAS Миколаїв

    послуги BAS, оновлення BAS, супроводження BAS, угода BAS, підтримка BAS, установка BAS.